czwartek, 28 lutego 2013

A ten powinnam usunąć.

Witam i przepraszam za przerwę. Dzisiaj wcześniej wróciłam do domu bo się źle czułam :/
Lecz wypożyczyłam tą oto książkę

Cóż, ostatnio postanowiłam podnieść poziom czytania w naszej klasie. Na razie czytałam jedną książkę na dzień, ale zobaczymy jak będzie. Muszę przeczytać jeszcze "W pustyni i w puszczy", którą zakupiłam wczoraj w bibliotece. Drugim zadaniem tego postu jest jest pokazanie wam moich rysunków i tych starych i tych nowych. Enjoy!

WSZYSTKIE RYSUNKI POCHODZĄ Z PRZED 2 LAT~ Shaane, 21.05.2014



MLP :D Szczerze to mi się ten rysunek podoba, nawet bardzo.W P.  zmieniłam mu barwę, ponieważ cienie zmieniały się w żółte plamki.


Rysunek też od tak.Nie mam nic więcej o nim do powiedzenia.


Niedokończony szkic z MLP.


Szkic z Spongeboba. Plankton i Gacuś, jedne z  postaci które umiem rysować :O


Zabawa w szkole , czyli narysuj kogokolwiek.


Tutaj nieudana kopia rysunku pewnego pana.


Mój Art dla pewnej osóbki :)

To na razie wszystko. Napisałam taką małą biografię Rose. Może wam ją opublikuje >:D







2 komentarze:

  1. Jedyne co ci powiem to, że twoje prace spokojnie mogły by zawisnąć na FGE
    ,a jak nie to chociaż Magic kindergarten byś miała porady od najlepszych ;)
    Dziś sobie zajrzałam na MK i tam naprawdę są prace b. dobre, a jak nie chcesz do MK to spróbuj na akademie magii rysujesz rysunek na podany temat, wysyłasz do piątku 20.00 i w sobotę z chęcią zobaczę twoje rysunki z kucami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoja przygodę z rysunkiem zaczynałam od kopiowania prac innych. Przeważnie z animców :) Potem juz samo poszło.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń