niedziela, 3 marca 2013

Something is wrong... as always.

Dzień dobry, jak tam samopoczucie? >.< U mnie okropnie, chora, osłabiona czyli wszystko w jednym. Czyż nie wspaniale? Mam jeszcze do narysowania projekt z plastyki D:
Jutro jeszcze siedzę w domu (yay). Dat radość xD
Weny brak, a jak Natalka nie ma weny to co rysuje? Oczywiście twarze i włosy, które jak nigdy dzisiaj mi nie wychodzą O.o Nawet czytanie mi dzisiaj nie wychodzi. Może coś napiszę? Zobaczymy, zobaczymy. Ostatnio zastanawiałam się kim będę w przyszłości .Jak na razie chcę zostać pisarką albo fotografką. Cóż malarka i piosenkarka odpadają ( malarka bo nie umiem rysować, a piosenkarka bo wstydzę się publicznych występów).Dzisiejszy dzień mogę określić tylko jednym słowem

                                                             JAPITOLE
Tym samym słowem mogę określić moje kochane Simsy Czy.<3
To może zaspoileruje i wkleje to

"Życie płynęło
powoli
tak jak oni chcieli
dom - stał się więzieniem
anarchia której nie widziałam
głód którego ja nie doświadczyłam
za murami znajdowałam się
bezpieczna jak i nie uświadomiona "
W sumie już mam to skończone, tylko zostały jeszcze  poprawki. Kto zgadnie o co chodzi ten zdobywa 100 pt.
Może jeszcze jeden spojler :3

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG

Chowajcie kobiety i dzieci do schronów! Simsy mi działają :O Do zobaczenie za milion pięćset godzin, bo idę instalować inne dodatki.W następnym poście trochę screenshotów z gry i pewnie inne ciekawe tematy.
                                                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz