piątek, 10 maja 2013

Wishlist #1

Dzień dobry *TVN!*. Dawno tutaj nie pisałam, więc ruszyłam swoje cztery litery i zabieram się do roboty. Dzisiaj pokaże wam mpją listę rzeczy, w sumie książek, na który poluje.

1. Saga księżycowa: Scarlet

Jak zobaczyłam, że ta książka premiera ma mieć 15 maja, to dosłownie skakałam z radości. Pierwsza częsc jest świetna, jednak moment jej zakończenie wprawił mnie w strzaszną niecierpliwość. Jak tylko wyjdzie, bięgnę kupować. Albo podsunę komuś pomysł na prezent dla mnie (obchodzę urodziny 18 maja) hue hue.

2. Blask

O owej siążce dowiedziałam się z Ognistej. Na końcu trzasneli reklamę, więc się zainteresowałam. Z tego co widział seria ma trzy tomy.

3. Niewidzialna

Drugi tom mojej Ognistej. Jego też postaram dorwać się jak najszybciej. Albo znowu będzie jako prezent :>

4. Pragnienie


Khem. Oczywiście z tą książką wiąże się FAIL. Mam drugą część, jednak nie czytałam pierwszej.

5. Anielski ogień

Książka mnie zaciekawiła swoim opisem. A tak, opis.

CZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMU ZNOWU WILL?!

Raczej Wirru :DDDDDDDDD

Jedyne co mogę tu powiedzieć, to pozdrawiam i do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz