niedziela, 28 kwietnia 2013

Przegląd diversitas* #1

To'h*! Postanowiłam zrobić serię, która pomoże mi pokazać wam wszystkie nowości które u mnie zalegają. No i wplącze troche starożytnego języka winterlańskiego. Zapraszam do pierszego przeglądu.

Książki

 Po piersze przeczytałam jakże wspaniałą librettę*, którą czytałam już z pół roku. Jak nazywa się owa libretta? Oczywiście jest to mój jakże najwspanialszy Opus tom pierwszy! Wreszcie po wielu przerwach udało mi się ją doczytać. Cieszcie się i radujcie!
 Secunda*, kupiłam (tak znowu) więcej książek.


Książki zakupione za 8.00 zł w biedronce. Kupiłam jeszcze Dziennik zakochanej nastolatki. Narazie czekam aż kupię pierwszy tom Pragnienie. Dziennik czytałam i według mnie jest bnume*.
 Zaczęłam też ostatnio czytać mitologię grecką i Podróże Guliwera.

Obrazki graficzne



Przez pewną osobę zobaczyłam coś takiego jak Chibi Maker . Zrobiłam w nim Aurorę i Rose. Dzisiaj natchnęło mnie na graficzenie więc zrobiłam w Paincie wersję nie-chibi. Najbardziej podoba mi się grzywka, wreszcie nauczyłam się je robić.




No a tutaj Rose 21-ego wieku. Oczywiście, obowiązkowa surenxa* w ręce ^^


No i Sh. dorwała PainTool Sai. Kiedyś to musiało nastąpić. Jest to mój pierwszy taki obrazek. Jest to nasza kochana ******. Nawet efekt mi się podoba. Cała praca wykonana by me więc ©.

Z nudów zrobiłam w Gimpie oko :> Ah, i ten piękny podpis...
I punkt kulminacyjny programu...

WTF

Do następnego postu ;_;

*słownik niedługo wyjdzie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz