niedziela, 26 stycznia 2014

Test i test

Ahoj kamraci! Długo nie było mnie w tych stronach! Więc postanowiłam wyjść z czymś specjalnym! Ale najpierw...
aktualności!

  • Mój profil na Wiki http://pl.monsterhighwasnepostacie.wikia.com/wiki/U%C5%BCytkownik:Ejyh
  • Fanfary! Moja postać Ever After High!
  • Skończyłam moją OC z... My little pony! Brawa dla mnie!
  • Aby zobaczyć resztę moich prac zapraszam na DeviantArt i Wiki.
  • Przypominam o asku.
  • Wesołych ferii!
  • Planuję post uzupełniający moją kolekcję książek i może ich mini-recenzję.
  • Mam zapalenie zatok ;-; (again)
  • To chyba wszystko, do czego nie muszę robić zdjęć.
Dobrze, o co chodzi z tym testem? Otóż, wiele ludzi ma blogi na których umieszcza swoje opowiadania. Jako iż mój blog takim czymś nie jest, postanawiam to zmienić. Oczywiście, nadal będę pisała o różnych pierdołach, jednak dodam do tego opowiadania. Na razie planuje dwa takie testy. 
Teraz przychodzi minus całej tej akcji.
Sama obecnie pisze książkę, którą zamierzam wypuścić w obieg. Jest to czasochłonny projekt, który i tak dosyć zaniedbuje. Więc dwie rzeczy: opowiadania nie będą często, nie będą one też długie. Gdybym nie była taka leniwa, to byłyby one na 5-6 stron po jednym rozdziale, tak jak ma moja książka.
Dobra, ja tu pierdu pierdu, a nie znacie tematyki.
Pierwsze mam jż rozpoczęte, więc pojawi się niedługo. W zakładkach napisze wam tematy opowiadań.

Dobra, koniec pierdzielenia. Komentujcie, subr... nieważne. Proszę tylko o większą aktywność c:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz