czwartek, 17 lipca 2014

Are you ready for the countdown? There's no way to run!

Witam ^^ Nadszedł ten dzień, kiedy zaczęłam kupować rzeczy z mojej Wishlisty. Co dokładniej? A dokładniej to zamówiłam ze sklepu Yatta.pl kilka mang i dwie przypinki c: A jeszcze bardziej dokładniej to:

  • Attack on Titan aka Shingeki no Kyojin aka Atak Tytanów #1

 (tyle pięknych gifów z tego fandomu, ahhh)
  • Alicja w Krainie Serc #1
            Borys by Hinia - 22:54,  5 mar 2012

  • Spice & Wolf aka Manga Którą Przez Pomyłkę Wzięłam Zamiast Another #1
      (chociaż manga jest nawet fajna)



  • Death Note #1 
  • Przypinki, jedna z Levim, a druga z Yato <3
No cóż, jestem zadowolona z zakupu :3 Jeśli chodzi o inne nie interesujące rzeczy, to przeczytałam "Rywalki" Kiery Cass, więc możliwe, że zrobię jej recenzję. Obejrzałam też Akuma no Riddle (co widać po tytule), które było świetne. Po Kill la Kill, w którym nie podobał mi się opening, przyszłe lepsze czasy dla wstępniaków muzycznych. Akuma miało świetny op, Tokyo Ghoul też ma dosyć ciekawy, SnK z Guren no Yumiya (aww yiss) i Death Note, którego op śpiewałam cały czas podczas czytania mangi. Robiłam, oglądałam i czytałam jeszcze wiele rzeczy, ale to może innym razem. No i na koniec dziękuję za 4,400 wyświetleń <3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz