niedziela, 24 marca 2013

Know me, taste me

Założę się że i tak większość osób nie czyta tej najbardziej rozpisanej części więc napiszę tylko Hej i zapraszam do 20 faktów o mnie.

1.  Jestem kociarą. Sama posiadam jednego kota.

2. Moim hobby jest fotografia.
3. Jeżeli mogłabym przenieść się w czasie, cofnęłabym się do średniowieczna.
4. Nienawidzę motywów science-fiction.
5. Moje zainteresowania można porównać bardziej do chłopaka niż do dziewczyny.
6. Jeżeli ktoś zrobi błąd ortograficzny, to ma pewność że go zauważę i każę poprawić.
7. Jestem Brony lub jak kto woli Pegasister :)
8. Jako jedyna z klasy lubię język polski.
9. Denerwują mnie wszystkie fanpage zrobione przez "fanki rapu" lub typu "Jesteś za ładna, umrzyj."
10. Jestem mega nieśmiałą osobą.
11. Przez kilka miesięcy, dzięki niektórym rzeczą, kocham fantastykę.
12. Jestem osobą przyjacielską i towarzyską.
13. Jak i jestem strasznym leniem.
14. Urodziłam się tego samego dnia i miesiąca co moja mama i... papież Jan Paweł II.
15. Jestem marzycielką.
16. Zazwyczaj jestem asertywną osobą.
17. Jestem tolerancyjna.
18. Czasami jestem niedoceniana.
19. Należę do Bro Army :D
20. Kocham pisać opowiadania.

No cóż, to z grubsza tyle. Do zobaczenia w następnym poście c:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz