środa, 10 kwietnia 2013

Chronicle

Dzień dobry. Zamiast gadać od rzeczy przejdźmy do tematu. Ostatnio zakupiłam kilka książek. Więc, jako że jestem blogerką, powinnam się z wami nimi podzielić. Jeszcze jedna sprawa to taka, że założyłam profil na pewnej stronie http://lubimyczytac.pl/profil/204246/shaane .
No więc zaczynajmy.

Seria miętowa - Drzazga, Wszystko, tylko nie mięta




Na razie przeczytałam Miętę, a Drzazgę czytam obecnie. Fajna książka, ogólnie bardzo lubię twórczość Ewy Nowak. (obie 20.00 zł)

Zgroza w Dunwich i inne przerażające opowieści



Mam nadzieję że te 60.00 złoty wydane na tą książkę się nie zmarnuje :)

Martha Quest


Książka z kiermaszu w Biedronce. ( 8.00 zł)

Ognista


Bardzo fajna książka. Zamierzam zakupić drugą część. Zdobyta za 8.00 zł w Biedronce.



Nieziemska i Anielska



Książki dla mojej siostry jako prezent urodzinowy, jednak je od niej pozyczyłam. Nie mogę doczekać się trzeciego tomu serii. (kupione w pakiecie za 37.90 zł)

To już wszystkie książkowe nowości. Postaram się napisać w następnym poście o pewnym projekcie.
Do następnego postu!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz