sobota, 27 kwietnia 2013

Kill me plz

Witam. Tu schorowana Natalia. Zatoki atakują, zatkany nas i oczywiście ledwo mówię. A jakby inaczej? I to jeszcze przecież przed występem. No cóż, mam nadzieję że szybko wyzdrowieje. Ale choroba nie zatrzymała mojej radości. A z jakiego to powodu? No więc na stronie Zwiadowców (facebook) zobaczyłam wpis, że John planuje 12 tom Zwiadowców. Nawet natrafiłam na opis tej owej księgi. Tutaj macie mniej więcej moje tłumaczenie opisu.

Will Treaty przeszedł długą drogę od małego chłopca z marzeniami o zostaniu rycerzem. Życie miało inne plany wobec niego, jako uczeń zwiadowcy Halta, wyrósł na legendę - najlepszego zwiadowce jakiego królestwo nigdy nie znało. Jednak Will stoi przed tragiczną bitwą która zostawi go ponurego i samotnego. Aby jeszcze dodać do swoich problemów, nadszedł czas, aby przyjąć własnego ucznia, i to ostatnia osoba, jakiej nigdy nie  mógł się spodziewać. Walcząc z jego osobistym demonami, Will musi zdobyć zaufanie i szacunek swego trudnego towarzysza - nowe zadanie, które czasami wydaje się wręcz niemożliwe.

No więc mam mega zaciesz. Mam nadzieję, że książka pojawi się w Polsce. Dsiasiaj to na tyle, spróbuje pisać dłuższe posty. Życzcie mi powrotu do zdrowia!



2 komentarze: